Unless you love someone nothing else makes sense.

Hejsan! Välkommen till min nya blogg!^^ Mitt namn är Julia, och går i ettan på naturvetenskapliga linjen. För det mesta finner du mig insjunken i en bok, springande till en cheerleading träning i regnet (eftersom jag alltid glömmer paraply!), eller sittandes på en pall framför ett piano. Ett utav mina stora intressen är också att skriva, och det var nog det som lockade mig till att starta den här bloggen, perfect rainbow.

Hur kom hon på det namnet? undrar ni kanske då. Jo, det ligger en mycket facinerande historia bakom det, ni kommer att ramla av stolen av överraskning! Hm. Eh. Jag säger till när jag kommer på den, jag lovar! Tills vidare får ni nog nöja er med svaret att jag tyckte livet, dagen jag skapade denna blogg, var lite som en "perfect rainbow". Fint. Sentimentala Julia. Japp. Går vidare.

Jag hoppas att ni kommer att trivas lika bra här som jag, och att ni stannar till lite för att ta en titt! :} Tveka inte att skicka en kommentar, eller ett mail om ni har någon fråga (eller om något annat för den delen också).

Belive in yourself, Julia ♥

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0